Müşteri Hizmetleri İngilizcesi programıyla kurumların ve bireylerin ihtiyaçlarına özel olarak düzenlenen eğitim programı, profesyonel öğretmen kadrosu tarafından uygulanır. Katılımcılarını hedeflerine doğrudan ulaştıracak ders içeriklerinde son trendleri yansıtan terminolojiyi kullanır ve öğrenilen dilin sadece iş hayatında değil güncel yaşamda da kullanılabilmesini sağlar. Böylece dünya standartlarında eğitim almış, donanımlı ve ikinci bir anadilde yetkin olma becerisinden dolayı tercih edilen iş insanları yetiştirir.
MÜŞTERİ HİZMETLERİ İNGİLİZCESİ PROGRAM İÇERİĞİ:
Uzman eğitmen kadrosu tarafından, katılımcı ihtiyaç ve hedef analizi doğrultusunda hazırlanan program müşteriyle iletişim kurma, yazılı hizmet sunma ve sorunlarla başa çıkma bölümlerini içerir. Okuma, Yazma, Yüz yüze görüşme, Dinleme ve Anlama bölümlerinden oluşan 30 saatlik eğitimimizde detaylı olarak dil eğitimi alabileceksiniz.
Müşteri hizmetleri İngilizcesi programıyla; iyi bir müşteri hizmeti için gerekli beceriler ve nitelikleri öğrenir, yüz yüze ve telefonda müşteriyle sohbet başlatma ve onu gerçekten anladığınızı hissettirmeyle ilgili stratejileri edinir, potansiyel müşteriyi kazanma yollarını bilir ve mağazalara gelen ya da çağrı merkezini arayan hedef kitlenizle yüz yüze ve telefonda stratejik iletişim kurma becerilerinizi geliştirirsiniz. Herhangi bir kriz anını ya da problemli durumlara çözümsel yaklaşımı öğrenir, böylece sorunların üstesinden kolayca gelebilirsiniz.
Etkili mektup ve e-mail yazmanın yanında resmi ve resmi olmayan yazı stillerini öğrenir, yazılarınızda müşteri odaklı yaklaşım imajı yaratabilir böylece hedef kitlenizde ilgi uyandırabilirsiniz.
Kurumunuzun Şikayet stratejileri ve politikalarına uygun şekilde olumsuz mesajları olumlu imaj yaratacak şekilde iletebilir, özür mektubu yazabilir, şirket politikalarını müşteriye açıklayabilir ve problem çözüm aşamalarında profesyonellik kazanabilirsiniz.