Telefonda Etkili Konuşma

Telefonda Etkili Konuşma

Bu eğitimde temel amaç telefonda konuşan kişinin kendine olan güvenini geliştirmek, karşı tarafı etkileyici bir ses tonuna ve düzgün konuşma yeteneğine sahip olmasını sağlamak , konuya hakimiyetini geliştirmek, karşı tarafı ikna edebilmesini ve sonuç odaklı sağlıklı bir iletişim kurmasını sağlamaktır.

Firma çalışanlarınızın kurum kültürünüzü ve kalitenizi telefonda dahi yansıtmasını sağlamak, etkileyici bir şirket imajı yaratmak, müşteriyi etkileyecek konuşma taktiklerini, mevcut becerilerinizi geliştirecek uygulamaları, soruları güvenle cevaplamayı öğrenmek için katılmalısınız.

Yönetici asistanları, telefon üzerinden satış yapan firmalarda çalışanlar, çağrı merkezi çalışanları, sigorta ve banka sektöründe çalışanlar, e-ticaret sitelerinin çağrı merkezlerinde çalışanlar ve bu alanda kariyer yapmak isteyenler bu eğitime katılabilirler.

Ön Kayıt

Kimler katılmalı

Bu eğitimimize kendini geliştirmek isteyen kişiler, kurumsal firmaların ilgili birim yöneticileri katılabilmektedir.

Eğitim süresi

Eğitim süresi katılımcıların ve eğitmenin uygun zaman dilimlerini belirlemeleri ile ve ilgili eğitim takviminin oluşması sonrasında duyurulmaktadır.

Lokasyon

Eğitimler Bakırköy, Mecidiyeköy ve Kadıköy’de gerçekleşmektedir.